Sri Lanka 2018

8 januari 2018

Welkom op de reisblog van Yvonne, Ton, Bert en Walter.

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor de mailinglijst!

Op 9 januari gaan wij eerst met de trein naar Düsseldorf, vanaf Utrecht met de ICE 126. In Düsseldorf doen we tot vier uur die nacht nog even een dutje in een hotel en checken we daarna in voor de vlucht naar Schiphol. Op 10 januari vliegen we naar Colombo, Sri Lanka.

1. Eelko:
    27 december 2017
    Ja, dat is logisch: eerst met de trein naar Düsseldorf (Den Haag - Düsseldorf > 240 km. (via Schiphol is trouwens het snelste)) om dan via Schiphol (zal niet veel minder km zijn) naar Colombo te vliegen. Zal wel een prijskaartje aan hangen :-)
  2. Rien Rovers:
    4 januari 2018
    Snap er echt niets van. Waarom niet gelijk naar Schiphol?
    Zal wel aan mij liggen!
  3. Yvonne, Ton, Bert, Walter:
    5 januari 2018
    Scheelt veel geld Rien, groet Walter
  4. Rick:
    7 januari 2018
    Ja het is bijna zover, de laatste spulletjes pakken en de reis kan beginnen.
    Heel veel plezier en er vooral van genieten,liefs
  5. Janine:
    8 januari 2018
    Nog 1 nachtje slapen en dan begint deel 1 van jullie reis, alvast veel plezier!
  6. Inge Jansen:
    12 januari 2018
    Oh heerlijk, vakantie in Sri Lanka!
    Veel plezier.
  7. Helene van Oaassen:
    12 januari 2018
    Wat een vrolijke gezichten op de foto, dat belooft wat! Geniet maar niet met mate.
  8. Yvonne:
    15 januari 2018